ZNAČAJ PRIMENE ODGOVORNOG MARKETINGA U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI ZA OČUVANJE ZDRAVLJA LJUDI // THE IMPORTANCE OF APPLYING RESPONSIBLE MARKETING IN THE FOOD INDUSTRY AIMED AT HUMAN HEALTH PROTECTION

Authors

  • Zorana Antić
  • Milka Ivanović
  • Srđan Bogetić

DOI:

https://doi.org/10.7251/APE0913137A

Abstract

Polazeći od teze da je pravilna i uravnotežena ishrana bazirana na proizvodimaoptimalnih vrednosti ključna pretpostavka zdravog i kvalitetnog života, kao i teze dasu kvalitet prehrambenih proizvoda, etičnost i pouzdanost u predstavljanju robnemarke potrošačima, atributi koji su direktno povezani sa primenom odgovornogmarketinga, u ovom radu će biti razmatrani primeri dobre prakse, kao i oni poslovnisubjekti prehrambene industrije koji ne uvažavaju principe odgovornog marketingkoncepta kada nastoje da svoje proizvode približe tržištu. Metode opservacije ikomparacije, analize i sinteze, koje će se, pre svega koristiti u radu, pomoći će da serasvetli stvarni doprinos odgovornog marketinga primenjenog u prehrambenojindustriji. Oslanjajući se na sekundarne izvore, cilj autora ovoga rada jeste da istaknuznačaj primene odgovornog marketinga u prehrambenoj industriji za očuvanje javnogzdravlja.

Published

2016-12-15