ПРИМЈЕНА ИНТЕРАКТИВНИХ ПхЕТ СИМУЛАЦИЈА У НАСТАВИ ФИЗИКЕ

Mирјана Даниловић

Апстракт


Кориштење ПхЕТ рачунарских симулација у настави је у порасту у
свијету, па је зато потребно истражити продуктивност њихове употребе. Исто тако
потребно је истражити њихову употребу у Републици Српској, колико се често користе
као и ставове професора и ученика према њиховој употреби. Циљ овог рада је подизање
квалитета наставе физике у основној и средњој школи повременом примјеном
одговарајућих рачунарских симулација и оцјена доприноса примјене ПхЕТ симулације у ЈУ
Гимназија и ОШ „ Петар Кочић” у Мркоњић Граду. Вршено је анкетирање и тестирање
ученика, кориштен је фактор прираста (г-факор) и вршено је поређење постигнућа при
употреби ПхЕТ симулација у настави, у односу на класични школски експеримент, како би
се што прецизније одредио утицај симулација на ученичко разумијевање физичких закона.
Ставови о употреби симулација ученика и професора су позитивни, а ученици су показали
боље резултате у раумијевању концепата физике.


Пуни текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7251/NSK1802096D

Рефбекови

  • Тренутно не постоје рефбекови.


  • Педагошки факултет, 76 300 Бијељина,
    Семберских ратара бб
  •  +387 55 415 400
  •  +387 55 250 233

 

За све додатне информације слободно нас контактирајте:

Untitled-2
ДР ВЛАДО СИМЕУНОВИЋ
Главни и одговорни уредник
+387 65 111 111