PRIMJENA MARKETINGA U POLITICI

Ivana Marić

Апстракт


Višestranački politički sistem doveo je do potrebe nadmetanja
političkih stranaka pa se u skladu s tim javila i potreba za marketinškim
pristupom u politici koji pomaže boljoj političkoj prodaji. Politika se na osnovu
bogatog iskustva političkog djelovanja poslužila postojećim, razvijenim
metodama i tehnikama komercijalnog marketinga. Ono što političkom
marketingu daje draž je otvorenost priznanja da su politika i političari roba
koja se prodaje na političkom tržištu. Politički marketing je cjelokupan način
djelovanja političkih stranaka koji pred sebe postavlja sljedeća osnovna
pitanja: kako se birači opredjeljuju; šta utječe na njihovo opredjeljenje i
kako se na njega može djelovati. Primjena političkog marketinga u Bosni i
Hercegovini još uvijek nije na zadovoljavajućem nivou, ali spoznaja o značaju
primjene marketinga u politici je u porastu.


Пуни текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7251/POL1408431M

Рефбекови

  • Тренутно не постоје рефбекови.


Главни и oдговорни уредник: Ненад КЕЦМАНОВИЋ
Извршни уредник: Александар ВРАЊЕШ
Уредник електронског издања: Борислав ВУКОЈЕВИЋ
Редакција: Никола, ПОПЛАШЕН, Брацо КОВАЧЕВИЋ, Александар БОГДАНИЋ, Александар САВАНОВИЋ, Ђорђе ВУКОВИЋ,  Весна ШУЋУР-ЈАЊЕТОВИЋ, Дарко ТАНАСКОВИЋ (Београд, Србија), Срђа ТРИФКОВИЋ (Чикаго, САД), Џевад ГАЛИЈАШЕВИЋ (Федерација БиХ), Дарија ЗАВРИШЕК (Љубљана, Словенија) и Ronald L. Hatchett (Schreiner University, Kerrville, Texas, USA)
Технички и графички уредник: Александар ВРАЊЕШ
Лектор и коректор: Нина КУЈАЧА
Адреса: · Редакција часописа "Политеиа" 
· Булевар в. Петра Бојовића 1А
· 78000, Бања Лука, Република Српска, БиХ
· Тел/Факс: +387 (0)51 304-011
· Е-адреса: politeia@fpnbl.org
· http://politeia.fpn.unibl.org/index.php/sr/