КО НАС УЧИ ПИСАТИ?

Authors

  • Саша Кнежевић

DOI:

https://doi.org/10.7251/PNS1301121K

Abstract

Српски језик је уз математику најзаступљенији наставни предмет
у цјелокупном основношколском систему у Републици Српској.
У нижим разредима основне школе они чине половину цјело-
купних наставних садржаја.1 Српски језик и математика, дакле, пред-
стављају најзначајнији дио материје коју у свом раду ученицима предају
професори разредне наставе. Сходно томе за очекивање је и да на
студију ове двије дисциплине буду заступљене сразмјерно њиховој за-
ступљености у наставном процесу који изводе професори разредне на-
ставе. Наиме, ако се од професора разредне наставе очекује да ђаке учи
прије свега садржајима из математике и српског језика, логично би било
да и студенти разредне наставе на свом студију у истом омјеру изучавају
градиво и уче се градиву из ове двије области.

Published

2018-09-10

Issue

Section

Чланци