INFORMACIJE I ZNANJE KAO KLJUČNI RESURSI ZA POTREBE INTERAKTIVNOG UČENJA

Miodrag Brzaković, Duška Straživuk

Апстракт


Osnovni cilj ovog rada je da se sagleda mesto i značaj informacija i znanja kao ključnih resursa za potrebe obezbeđenja interaktivnog učenja u nastavnom procesu. Imajući u vidu da tradicionalna nastava sve više ustupa mesto interaktivnoj, a u cilju prevazilaženja da učesnik u nastavi bude samo pasivni objekat. Od interaktivnog pristupa se očekuje da obezbedi pronalaženje novih rešenja, kritički stav prema iznesenim stavovima i da pronalazi puteve za nova rešenja. Ovo zahteva da se kod dizajniranja i planiranja nastave obezbede uslovi da se razmotri niz faktora koje opredeljuju koje aktivnosti bi trebalo uključiti u sam proces nastave.

Пуни текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7251/PMG0115084B

Рефбекови

  • Тренутно не постоје рефбекови.