QUO VADIS ВАЛОРИЗАЦИЈА ЗНАЊА? (критика система оцјењивања студената, наметнутог прописима Универзитета у Бањој Луци)

Authors

  • Дејан Лучка

DOI:

https://doi.org/10.7251/SPM1548303L

Abstract

Циљ рада је да критички преиспита одређене прописе Универзитета у Бањој Луци, који у себи садрже дијелове о оцјењивању студената и валоризацији њиховог знања, као и да потакне акцију у циљу другачијег тумачења/мијењања тих неправе-дних одредби. Ове одредбе, иако само дјелић тајфуна који је донијела примјена тзв. Болоњске декларације на Универзитету, су она ретро-градна снага која расипа лумен који се треба уткати у процјену количине знања студената. Правни факултет, односно студенти који студирају на њему осјетили су и осјећају масакрирање духа жељног знања због бирократских препрека универзитетских Правила.

Published

2017-02-10