КОНЦЕПТУАЛНИ ОКВИР ЗА КРЕИРАЊЕ СТРАТЕГИЈЕ ОДРЖИВОГ РАСТА СЛОЖЕНОГ ПРЕДУЗЕЋА

Authors

  • Момир Р. Лазаревић ''Боксит'' а.д., Милићи, БиХ

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZREFIS1408115L

Abstract

По својој сложености, разноврсности и проблемима, велико, диверзификовано предузеће је „привреда у малом“, те управљање његовим пословањем укључује софистициран и разноврстан фонд управљачких знања. Треба ускладити мотиве, правце и методе развојног пословања са границама економског, управљачког, финансијског, технолошког и тржишног оптимума. Све то извести ефективно уз капитализовање видљивих и невидљивих импулса из окружења. Отуда је сваки помак у унапређивању управљања развојним пословањем вриједан пажње и као такав, може бити од користи за развој пословне и макроекономије. У опису великих и сложених предузећа користе се изрази као што су: мегакомпанија, полиглотска, октопод органи-зација, транснационално и интернационално предузеће, те ово истраживање може бити од велике користи и за науку и пословну праксу управо у домену развоја и интеграције микро и макро, те афирмацији оптике друштвене и етичке одговорности савременог бизниса.

Published

2014-08-01