МЕРЕЊЕ И УНАПРЕЂЕЊЕ ИНДИКАТОРА КЉУЧНИХ ПЕРФОРМАНСИ У САВРЕМЕНИМ КОМПАНИЈАМА
DOI:
https://doi.org/10.7251/APE1617052DAbstract
У турбулентним условима пословања савремени системи мерења
перформанси пружају квалитетније информације менаџменту у процесу
одлучивања. Преко кључних индикатора перформанси мери се остварење
визије, стратегије и циљева предузећа. Када компанија бира кључне индикаторе
перформанси треба да води рачуна да ти показатељи обезбеде информације које
ће бити мерљиве, поуздане, реалне и употребљиве за примену одговарајућих
корективних мера када перформансе нису усаглашене са циљевима
организације. Неопходно је адекватну пажњу посветити унапређењу кључних
индикатора перформанси, а све са циљем прилагођавања и постизања бољих
резултата у савременим променљивим условима пословања. Постоји одређени
број приступа за развој кључних индикатора перформанси, а предузећа треба да,
у складу са послом којим се баве, идентификују приступе који би били
најрелевантнији за њих. Основна тежња савремених организација је
усклађивање кључних индикатора перформанси са модификованим условима
пословања, што је и основа за унапређење истих.