УПРАВЉАЊЕ КОМУНИКАЦИЈАМА У БИБЛИОТЕЦИ

Authors

  • Александра Рендић
  • Оријана Вуковић

DOI:

https://doi.org/10.7251/BSCSR1706238R

Abstract

Комуникација је социјална активност. Нити једна организа-
циона функција библиотеке не може бити успјешно изведена без
успјешне комуникације. Без успјешног тока комуникације - од врха
административне хијерархије до дна, од директора до других руководи-
оца и остатка особља - неће бити доброг успјеха у послу. Тамо гдје
комуникација функционише правилно, хоризонтално и вертикално,
библиотеком се добро управља.
Библиотека као организација је усмјерена према услуживању корисника
и зато треба наћи начин да успостави квалитетан контакт између
корисника и запослених да би могла доћи до жељених резултата.

Published

2017-08-14

Issue

Section

Чланци