СА БИБЛИОТЕКАРОМ КРОЗ ЖИВОТНЕ ВЈЕШТИНЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/BSCSR2310217RAbstract
Савремена школска библиотека отвара се трендовима модерне методике богатећи своју понуду разноврсним садржајима у складу са интересовањима и постигнућима наших ученика. Програмски садржаји који долазе из савремене школске библиотеке привлаче ученике да самостално усвајају знања и активно учествују у креирању часа и ваннаставних активности.
Преоријентисање на практична знања тј. животне вјештине: управљање емоцијама, комуникација, изградња односа, друштвена одговорност и критичко мишљење, осигурава трајно оспособљавање ученика за квалитетан одговор изазовима друштва знања у којем живимо.
Рад доноси приједог конкретних радионица на тему животних вјештина из праксе библиотекара, аутора стручног приручника за развој животних вјештина код дјеце „Учим живот“.