Теологија и филм

Authors

  • Мичел Џолион

DOI:

https://doi.org/10.7251/CPBFSVO267DZ

Abstract

Да ли је Црква у сукобу са филмом? Постоји једна добро позната и често навођена1 сцена у филму Cinema Paradiso (1988) у којој средовечни свештеник седи сам у биоскопу једног италијанског градића. Он гледа филм и сваки пут када би видео заљубљени пар како се грли, љутито би зазвонио звонцетом. Филмски оператер потом обележава увредљиве кадрове и касније их избацује из филма. Касније се у истом филму један дечак, који је био сведок овог цензурисања, враћа као средовечни режисер и добија стари филм. На његово изненађење, тај филм се састојао од избаченог материјала који је спојен у низ сцена са пољупцима.

Published

2016-06-22