PERCEPCIJE STUDENATA O PRIMENI APLIKACIJE GOOGLE MEET U UNIVERZITETSKOJ NASTAVI NAKON IZBIJANJA PANDEMIJE KOVIDA
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK2301065MAbstract
Primena aplikacije Google Meet u cilju prelaska sa tradicionalne nastave na onlajn nastavu postala je izbor mnogih univerzitetskih ustanova tokom pandemije kovida. Shodno tome, aktuelizuju se pitanja koja se odnose na njenu efikasnost, pozitivne i negativne strane, kao i prihvatanje od strane glavnih aktera – studenata i nastavnika. Istraživanje ima za cilj da pruži odgovor na pitanje kakvi su stavovi studenata Filozofskog fakulteta u Nišu prema primeni aplikacije Google Meet u visokoškolskoj nastavi. U istraživanju je primenjena deskriptivna metoda, a uzorak istraživanja činilo je 211 studenata sa različitih departmana. Instrument istraživanja je petostepena skala procene Likertovog tipa putem koje su ispitivani stavovi studenata prema primeni aplikacije Google Meet. Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti uglavnom neodlučni kada se izjašnjavaju o primeni ove aplikacije, kao i da u odnosu na nezavisne varijable istraživanja – pol, godinu studija, prosečnu ocenu tokom studiranja i studijski program, nema statistički značajnih razlika, osim kod pojedinih ajtema.