MEĐUGENERACIJSKO UČENJE U ZAJEDNICI: IZAZOVI ZA VRTIĆE I ŠKOLE

Authors

  • Nives Ličen Filozofski fakultet Univerziteta u Ljubljani
  • Sanja Partalo Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci
  • Aleksandra Šindić Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK2101033L

Abstract

U preglednom članku analizirana je literatura i izabrani su projekti sa
područja međugeneracijskog učenja kroz koncept generacija i vaspitno-obrazovnih
praksi u lokalnim i formalnim uslovima. U prvom dijelu dat je pregled
razvoja međugeneracijskog učenja, vaspitanja i obrazovanja, kao i njihovo definisanje.
U drugom dijelu prikazane su karakteristike u organizovanim međugeneracijskim
programima u vaspitno-obrazovnim institucijama. Zaključuje se
da međugeneracijska saradnja predstavlja potrebu sadašnjeg vremena te da
međugeneracijsko učenje pruža priliku za razvoj novih obrazovnih modela koji
doprinose napretku i koheziji učesnika, ali i zajednice kojoj pripadaju.

Published

2021-11-15