ПРОЦЕНЕ ВАСПИТАЧА О КОРЕЛАЦИЈИ АКТИВНОСТИ У ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОМ РАДУ СА ПРЕДШКОЛСКОМ ДЕЦОМ

Authors

  • Бошко Миловановић
  • Желимир Драгић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK2102083M

Abstract

Концепт корелације активности пожељан је у раду са децом у предшколским установама, јер деца на тај начин могу лакше да уче и да повезују претходно стечено искуство са новим искуствима. Како бисмо указали на значај корелације активности у раду са децом предшколског узраста, спровели смо емпиријско истраживање са ва- спитачима предшколске деце. Интересовало нас је у којој мери вас- питачи користе корелацију активности у вртићу, када је најчешће примењују и да ли при таквом приступу користе средства информа- ционе технологије. Циљ истраживања био је да се испитају процене васпитача о могућностима и значају примене корелације активности у раду са децом обухваћеном институционалним предшколским вас- питањем. У истраживању је кориштен анкетни упитник, а добијени истраживачки налази указују на то да васпитачи свој рад углавном базирају на корелацији активности (али наводе и да је за њену реализа- цију потребно много више времена). Резултати истраживања указају на то да васпитачи у свом професионалном ангажовању и спровођењу корелације активности у вртићу све више користе информациону технологију.

Downloads

Published

2022-07-06