ПОВЕЗАНОСТ ПРИМЕНЕ НАСТАВНИХ МЕТОДА И ОБЛИКА РАДА НА ЧАСУ СА ШКОЛСКИМ УСПЕХОМ УЧЕНИКА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK2201037AAbstract
Предмет овог истраживања јесте повезаност контекстуалних чинила- ца школске средине са школским успехом ученика у области математике и српског језика. Циљ истраживања јесте утврдити основне карактеристи- ке повезаности у погледу примене метода и облика рада на часу и школског успеха ученика у области математике и српског језика. У истраживању је учествовало 600 ученика седмог разреда. Коришћена је дескриптивна метода, а подаци су прикупљени помоћу технике скалирања. На основу приказаних ре- зултата, треба истаћи да, што су наставници давали више оцене наведеним аспектима примене метода и облика рада на часу математике и српског јези- ка, то су оцене из ових предмета биле више.