СЛОБОДНО ПРЕПРИЧАВАЊЕ У НАСТАВИ ЈЕЗИЧКЕ КУЛТУРЕ (МОДЕЛ ЛЕКСИЧКО-СЕМАНТИЧКЕ ВЈЕЖБЕ У МЛАЂИМ РАЗРЕДИМА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ)
DOI:
https://doi.org/10.7251/PNSJK1605139DJAbstract
Имајући у виду значај језичке културе у оквиру наставе матерњег језика,
у раду дајемо модел часа за млађе разреде основне школе који може помоћи
унапређивању основних захтјева овог наставног подручја, од којих посебно из-
двајамо његовање граматичке правилности, јасности и језгровитости казивања
те развијање мисаоне тачности. Модел је реализован у по два одјељења четвр-
тих и петих разреда, и у једном комбинованом одјељењу четвртог/петог разре-
да. На основу реализованих часова дата су кратка запажања која говоре о пред-
ностима и недостацима модела.