О ФОРМАЛНИМ И СУШТИНСКИМ ГРЕШКАМА У НАСТАВНОМ ПРОГРАМУ ИЗ СРПСКОГ ЈЕЗИКА ЗА ОСНОВНУ ШКОЛУ У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ

Authors

  • Раде Лаловић

DOI:

https://doi.org/10.7251/PNSJK0214085L

Abstract

У раду се разматрају основне карактеристике постојећег на-
ставног програма за основну школу као документа од државног значаја.
Детаљно се указује на пропусте и грешке у структури самог програма, на
грешке у терминологији, а онда и о недосљедностима у самом садржају
програма. Посебно се скреће пажња на недопустиво произвољно формули-
сане стандарде знања у шестом разреду основне школе, а потом и на врло
површне и у суштини неупотребљивe ставове наставника како о наставном
програму, тако и о уџбеницима.

Published

2018-09-07

Issue

Section

Чланци