МЕТОДИЧКА ОБРАДА ПРИПОВЈЕДАКА М. ГЛИШИЋА ГЛАВА ШЕЋЕРА, Р. ДОМАНОВИЋА ДАНГА И С. МАТАВУЉА ПОВАРЕТА
DOI:
https://doi.org/10.7251/PNS1301099PAbstract
Тип часа: обрада приповијетке путем структурних елемената
и задатака различитих нивоа сложености;
Облици рада: фронтални рад, рад у групама, индивидуални
рад;
Наставне методе: текст метода, монолошка и дијалошка интерпре-
тативна метода;
Циљеви часа: Образовни циљеви: Упознавање путева развоја и осо-
бина српских реалистичких приповједака. Упознавање друштвених и
економских односа у Србији 19. вијека и уочавање везе између стварног
живота и живота приказаног у приповијеткама. Оспособљавање ученика
да при мијене знања из теорије и историје књижевности. Развијање спо-
собности тумачења књижевног текста, тумачење приповијетке путем
структурних елемената (тема, композиција, ликови, језик). Откривање
зна чења и уочавање вриједности приповијетке Глава шећера.