EVALUACIJA POSTIGNUĆA U ONLAJN NASTAVI IZ PERSPEKTIVE STUDENATA

Authors

  • Marija R. Marković Univerzitet u Nišu, Filozofski fakultet
  • Zorica Č. Stanisavljević Petrović Univerzitet u Nišu, Filozofski fakultet

DOI:

https://doi.org/10.7251/RFFP2325147M

Abstract

Prelazak sa nastave „licem u lice” na onlajn nastavu postao je izbor mnogih univerzitetskih ustanova tokom pandemije Covid-19. Shodno tome, aktuelizuje se pitanje koje se odnosi na važan aspekt nastavnog rada u onlajn kontekstu – evaluacije postignuća studenata. Istraživanje ima za cilj da pruži odgovor na pitanje kakvi su stavovi studenata Filozofskog fakulteta u Nišu prema evaluaciji postignuća u onlajn nastavi. U istraživanju je primenjena deskriptivna metoda, a uzorak istraživanja činilo je 211 studenata sa različitih studijskih programa. Instrument istraživanja je petostepena skala procene Likertovog tipa putem koje su ispitivani stavovi studenata prema evaluaciji postignuća od strane nastavnika. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti uglavnom imaju pozitivne stavove o načinu na koji su nastavnici ocenjivali njihovo postignuće, kao i da u odnosu na nezavisne varijable istraživanja – pol, godinu studija, prosečnu ocenu tokom studiranja i studijski program, nema statistički značajnih razlika.

Downloads

Published

2024-05-05

Issue

Section

Чланци