Samoprocjena studenata učiteljskih studija o kreativnosti i emocijama u nastavi muzičke kulture

Authors

  • Tanja Stanković-Janković Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina
  • Ozrenka Bjelobrk Babić Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina
  • Merima Čaušević Univerzitet u Sarajevu, Pedagoški fakultet, Bosna i Hercegovina

DOI:

https://doi.org/10.7251/SIN2201002S

Abstract

Kreativnost i emocije studenata u univerzitetskoj nastavi, kao dva posebno značajna fenomena, sve više zaokupljaju pažnju savremenih istraživača. Stoga, cilj ovog istraživanja je ustanoviti samoprocjenom studenata učiteljskih studija u kojoj mjeri postoji povezanost između njihove kreativnosti i emocija na univerzitetskoj nastavi muzike. Na uzorku od 183 studenta iz četiri univerzitetska centra u Bosni i Hercegovini istraživački nalazi ukazuju da među studentima učiteljskih studija koji studiraju u različitim univerzitetskim centrima BiH postoje određene razlike u samoprocjeni emocija, kreativnosti i preferencija o muzičkim žanrovima prema njihovom mjestu studiranja, zatim da viši nivo kognitivnog animiranja muzike i veće uživanje u muzici prati viši nivo muzičke kreativnosti, te da je najsnažniji prediktor muzičke kreativnosti pop muzika, dok su preferencije povezane sa novokomponovanom muzikom isključene. Na osnovu navedenog autorke preporučuju savremenije strategije u kreiranju programa univerzitetske nastave muzičke kulture, te sadržaje koji će metodički biti usmjereni na promociju ugodnih emocija i s ciljem podsticanja kreativnosti na učiteljskim studijama.

Downloads

Published

2022-09-14

Issue

Section

Чланци