MEDIJSKA I FINANSIJSKA PISMENOST KAO NEOPHODAN DIO FUNKCIONALNE PISMENOSTI

Authors

  • Slavica Išaretović Visoka škola „Banja Luka College“, Banja Luka
  • Zorana Agić Visoka škola „Banja Luka College“, Banja Luka
  • Vesna Đurović Visoka škola „Banja Luka College“, Banja Luka

DOI:

https://doi.org/10.7251/BLCZR0522031I

Abstract

Ubrzane promjene savremenog načina života i nove tehnologije nametnule su i nove vrste pismenosti bez kojih je savremeni život nezamisliv. Neraskidivi dio naše svakodnevnice su informacijska i digitalna pismenost, te medijska, finansijska, ekološka i potrošačka pismenost. Zbog rastućeg značaja medijske i finansijske pismenosti, kao bitnih elemenata funkcionelne pismenosti, u radu su detaljno objašnjeni navedeni pojmovi. Finansijska pismenost pojedincu može da omogući bolje razumijevanje njegove uloge u organizaciji i da olakša realizaciju poslova i profesionalni razvoj, dok mu medijska pismenost omogućava da pristupi, analizira, evaluira i producira štampane i elektronske medije.

Downloads

Published

2023-10-25

Issue

Section

Articles