ANALIZA UTICAJA I EFIKASNOST DIGTALNIH MEDIJA U PROCESU UPISA NA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE

Authors

  • Bojana Ostojić Fakultet za projektni i inovacioni menadžment Profesor „Petar Jovanović”, Beograd, Univerzitet Educons
  • Jelena Ružić Fakultet za projektni i inovacioni menadžment Profesor „Petar Jovanović”, Beograd, Univerzitet Educons

DOI:

https://doi.org/10.7251/BLCZR0723011O

Abstract

U današnjem sve dinamičnijem okruženju visokog obrazovanja, primena marketing koncepta nije samo poželjna već i neophodna za postizanje željenog tržišnog pozicioniranja i sticanje konkurentske prednosti. Visokoškolske institucije sve više prepoznaju važnost usmeravanja svojih strategija ka pružanju obrazovnih usluga koje efikasno odgovaraju na potrebe i želje ciljnog tržišta. Uvođenje informaciono-komunikacionih tehnologija kao ključnog faktora, postaje imperativ kako bi se privukla pažnja i povećao broj studenata. U kontekstu sveprisutnosti digitalnih tehnologija, visokoškolske institucije koje usvoje napredne marketinške strategije na internetu ne samo da jačaju svoju reputaciju i privlače nove studente, već i osiguravaju svoju dugoročnu održivost i konkurentnost u modernom akademskom okruženju. Važnost primene digitalnih medija u komunikaciji sa studentima prepoznata je od strane privatnih i državnih visokoškolskih ustanova. Međutim, njihovi pristupi se mogu razlikovati u zavisnosti od finansijskih resursa, ciljeva i specifičnih karakteristika institucija.

Downloads

Published

2024-12-27