ULOGA I ZNAČAJ EKONOMSKE PROPAGANDE U MEDIJSKOJ PROMOCIJI PREDUZEĆA

Authors

  • Aleksandar Lukić Visoka škola akademskih studija „Akademija za poslovnu ekonomiju“, Čačak
  • Milan Novović Visoka poslovna škola strukovnih studija „Čačak“, Beograd

DOI:

https://doi.org/10.7251/BLCZR0421107L

Keywords:

ekonomska propaganda, mediji, promocija, marketing, informacije

Abstract

Ekonomska propaganda je najvidljiviji deo ekstenzivne promocije i komunikacionog miksa.
To je primarni oblik masovnog komuniciranja s okruženjem koji ima za cilj da prenese informaciju,
razvije sklonost i podstakne potrošača na akciju u korist proizvoda i usluga preduzeća.
Savremena ekonomska propaganda je utemeljena na marketing istraživanju i zasniva se na
strategijskom pristupu, dugoročnim ciljevima i objektivnom prezentiranju informacija o preduzeću
i njegovim proizvodima i uslugama. Ekonomska propaganda preduzeća podrazumeva
postojanje brojnih aktivnosti i predstavlja veoma efikasan način informisanja, uveravanja i
podsticanja potrošača.

Downloads

Published

2021-11-16

Issue

Section

Articles
link situs slot gacor terbaru Situs toto togel 4D Toto Situs agen toto togel 4D Situs toto togel terpercaya slot deposit pulsa bandar togel 4d bandar togel 4d situs togel slot bandar togel resmi bandar togel 4d slot online gacor bandar slot pulsa situs togel 4d situs togel macau bandar togel macau situs togel hk judi slot online situs toto togel 4d situs toto togel keluaran toto togel slot togel 4d situs toto togel toto togel resmi togel resmi 4d bandar togel 4d toto macau 4d bandar togel 4d slot deposit pulsa situs toto togel 4d situs togel terpercaya situs toto togel situs slot online situs togel 4d situs togel toto toto togel 4d slot togel 4d situs togel terpercaya togel toto slot bandar togel terpercaya toto togel situs toto 4d resmi situs togel toto 4d bandar toto macau terpercaya bo toto togel 4d resmi