ULOGA I ZNAČAJ EKONOMSKE PROPAGANDE U MEDIJSKOJ PROMOCIJI PREDUZEĆA

Authors

  • Aleksandar Lukić Visoka škola akademskih studija „Akademija za poslovnu ekonomiju“, Čačak
  • Milan Novović Visoka poslovna škola strukovnih studija „Čačak“, Beograd

DOI:

https://doi.org/10.7251/BLCZR0421107L

Keywords:

ekonomska propaganda, mediji, promocija, marketing, informacije

Abstract

Ekonomska propaganda je najvidljiviji deo ekstenzivne promocije i komunikacionog miksa.
To je primarni oblik masovnog komuniciranja s okruženjem koji ima za cilj da prenese informaciju,
razvije sklonost i podstakne potrošača na akciju u korist proizvoda i usluga preduzeća.
Savremena ekonomska propaganda je utemeljena na marketing istraživanju i zasniva se na
strategijskom pristupu, dugoročnim ciljevima i objektivnom prezentiranju informacija o preduzeću
i njegovim proizvodima i uslugama. Ekonomska propaganda preduzeća podrazumeva
postojanje brojnih aktivnosti i predstavlja veoma efikasan način informisanja, uveravanja i
podsticanja potrošača.

Downloads

Published

2021-11-16

Issue

Section

Articles