UTICAJI LJUDSKIH RESURSAI I ITTEHNOLOGIJA NA HOTELIJERSTVO U 21.VEKU
DOI:
https://doi.org/10.7251/BLCZR0421113SKeywords:
Informacione tehnologije, ljudski resursi, komunikacione tehnologije, savremene tehnologije u hotelijerstvuAbstract
Da bi kompanija mogla da se takmiči, mora imati bar jednu konkurentsku prednost više od
ostalih kompanija. Danas većina kompanija ima pristup svim istim tehnologijama, tako da
tehnologija sama po sebi nije dovoljna da izdvoji jednu kompaniju od ostalih. Savremeni menadžment
u prvi plan stavlja ulogu i značaj zaposlenih i važnost psiholoških faktora kao što
su (sposobnosti, ciljevi, motivi, očekivanja za uspešno poslovanje preduzeća). Upravljanje ljudskim
potencijalima nerazdvojno ujedinjuje odluke koje imaju presudne i dugoročne efekte za
poslovno ponašanje i uspešnost hotelskog preduzeća. Budućnost hotelijerstva predviđena je na
temelju brojnih projekcija koje uključuju ekološku održivost poslovanja te primenu savremene
informacijske tehnologije.