БИБЛИОТЕЧКО – ИНФОРМАЦИОНА ДЈЕЛАТНОСТ У ЕРИ ДИГИТАЛИЗАЦИЈЕ КРОЗ ПРИЗМУ МАРКЕТИНГ МИКСА
DOI:
https://doi.org/10.7251/BLCZB0219112BKeywords:
Маркетинг, библиотеке, медијиAbstract
Циљ рада је истраживање Маркетинга у библиотекама кроз сагледавање и оцјењивање
одговора на анкетна питања, која се односе на потребу анкетираних испитаника
за читањем књига, одвајање времена за посвећеност књижевности, књижевне
афинитете, чланство у библиотекама, професионално задовољство запослених
у библиотекама, промоцију и остале елементе маркетинг микса у библиотечкој
дјелатности.
Проблематика данашњег друштва манифестује се недостатком слободног времена.
Рад се базира на сагледавању посјећености Сајма књиге, задовољству купаца понудом
књига и часописа, прихватљивости цијена књига на сајмовима, задовољством понуде
књига и часописа, као и оцјеном рада Народне и универзитетске библиотеке Републике
Српске (НУБ РС) у свим сегментима маркетинг микса.
Резултати истраживања приказаће низ закључака скицирајући читалачки укус и
заинтересованост за разне врсте књижевности на подручју града Бањалука.
Тематика научног рада сагледава нова технолошка достигнућа кроз призму
Маркетинга, велику заинтересованост и амбициозност руководећег кадра и свих
запослених у библиотечкој дјелатности за иновацијама и нераскидовом контакту са
Медијима, који узрочно – посљедично утичу на јавно мњење.