MASOVNE KOMUNIKACIJE I TERORIZAM - BORBA ZA PUBLICITET
DOI:
https://doi.org/10.7251/MFP1701134SAbstract
Masovne komunikacije i terorizam su dva fenomena, koji su pored mnogih drugih, obeležili kraj XX i početak XXI veka. Ta aktuelnost stalno nam nameće potrebu razmatranja veze između masovnih komunikacija i terorizma. To je aktuelno i neophodno, zbog globalnog karaktera ovih fenomena , kao i zbog strahovito brzog razvoja novih informacionih tehnologija koje terorističke organizacije izučavaju i sve više koriste.
Povezanost masovnih komunikacija sa terorizmom može se posmatrati na dva nivoa. Prvo, kao povezanost terorizma sa masovnim medijima i kao korišćenje sredstava telekomunikacija kao drugog podskupa masovnih komunikacija 2Pokušaj manipulacije masovnim medijima je jedna od suštinskih odlika savremenog terorizma i izazivanje publiciteta je uvek cilj terorističke akcije, nekada neposredan, a nekada instrumentalan.
Ključne reči:masovne komunikacije, terorizam, borba za publicitet...