MOGUĆNOSTI DRUŠTVENIH MEDIJA U OSTVARIVANJU MARKETINŠKIH CILJEVA PREDUZEĆA
DOI:
https://doi.org/10.7251/MFP1701258DAbstract
Zadovoljni i lojalni potrošači cilj su svakog preduzeća. Međutim, taj cilj u savremenim uslovima poslovanja, koje karakterišu dinamične promene u okruženju, globalizacija i tehnološki razvoj, veoma je teško ostvariti. Svi navedeni faktori utiču na povećanje konkurentnosti i veću informisanost potrošača, što rezultira instinktivnim kupovnim ponašanjem i odsustvom lojalnosti. Internet, kao mreža svih mreža, za relativno kratko vreme je napravila pravu revoluciju koja ima veliki uticaj kako na pojedinca, tako i na poslovni svet, odnosno način poslovanja preduzeća. Faza u razvoju interneta poznatija kao Web 2.0 izbacila je u prvi plan društvene mreže koje vrlo brzo ovladavaju virtuelnim svetom o čemu svedoči veliki broj aktivnih korisnika. U
ovom radu će upravo biti reči o društvenim mrežama kao mediju koji ima višestruki uticaj na marketinške ciljeve preduzeća.
Ključne reči: društveni mediji, društvene mreže, marketing, interaktivnost.