УТИЦАЈ ПЕРЦИПИРАНОГ КВАЛИТЕТА НА КРЕИРАЊЕ ВРИЈЕДНОСТИ БРЕНДА

Authors

  • Никола Глуховић Економски факултет Пале, Универзитет у Источном Сарајеву

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZREFB2418005G

Abstract

У промјенљивом тржишном окружењу изградња снажног бренда и креирање базе лојалних потрошача прави је изазов за предузећа. Предузећа настоје задовољити потребе потрошача, те неријетко као темељни инструмент диференцирања бирају квалитет производа. Рад има за циљ да истражи у којој мјери перципирани квалитет производа утиче на стварање вриједности бренда. У раду ћемо анализирати резултате емпиријског истраживања ставова потрошача у вези са перципираним квалитетом производа као димензијом вриједности бренда. У раду је показано и доказано да бренд има изузетан утицај на перципирани квалитет у свијести поторшача, те да перципирани квалитет значајно утиче на доношење одлука о куповини бренда. Брендиране проиводе потрошачи су оцијенили као квалитетније од производа који на себи немају ознаку бренда.

Downloads

Published

2025-10-14