STRATEGIJE KORPORATIVANE SOCIJALNE ODGOVORNOSTI
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZREFB1509087PAbstract
Moderno doba stavlja imperativ preduzeću da posluje sa i u skladu sa drugim preduzećima na tržištu. Želje i potrebe
društva i važnost obavljanja posla na društveno prihvatljiv način je veoma bitno uzeti u razmatranje prilikom određivanja
poslovne strategije. Kompanije treba da nastoje ne samo proizvoditi odlične proizvode i usluge i zadovoljiti potrebe
potrošača, već moraju biti svjesne i svoje povezanosti sa okruženjem i društvenom zajednicom.
Korporativna socijalna odgovornost se sastoji od nekoliko važnih komponenti. Kompanija ima ekonomsku odgovornost
u smislu da mora maksimizirati profit za akcionare. Kompanija, takođe, ima legalnu odgovornost da posluje prema
pravilima i regulativama koje propisuje društvena zajednica. Pored zakonskih i ekonomskih obaveza postoji i socijalna
odgovornost. Kompanije moraju poslovati na zakonom određen i moralan način. Korporativna socijalna odgovornost
zahtijeva i raznovrsne socijalne angažmane kao što su doniranje novca i pomoć humanitarnim organizacijama, zajednici
i okruženju.