PRILAGOĐAVANJE OBRAZOVANJA IZ OBLASTI MARKETINGA U REPUBLICI SRBIJI USLOVIMA DIGITALNE EKONOMIJE

Authors

  • Aleksandar Grubor
  • Nenad Đokić
  • Nikola Milićević

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZREFB1711001G

Abstract

Poslovanje kompanija u uslovima digitalne ekonomije jedna je od jasno identifikovanih karakteristika savremene poslovne prakse. U tom smislu, nastaje i očekivanje da bi navedeno stanje trebalo da utiče i na strukturiranje odgovarajućih kurikuluma obrazovnih institucija i kada je marketing u pitanju. Predmet ovoga rada jeste upravo zastupljenost digitalnog marketinga u kurikulumima odgovarajućih visokoškolskih ustanova u Republici Srbiji. Pored toga, u radu će biti prezentovana relevantna svetska iskustva. Posebna pažnja biće posvećena sagledavanju alternativnih načina edukacije iz oblasti digitalnog marketinga iz aspekta domaćih uslova. Na posletku, biće prezentovana potencijalna relevantnost inkorporacije takvih sadržaja u kurikulume visokoškolskih ustanova za studente, kompanije i društvo.

Published

2018-12-20

Issue

Section

Чланци