PONAŠANJE ''MILENIJACA'' KAO POTROŠAČA

Authors

  • Kristina Bobrek Macanović

DOI:

https://doi.org/10.7251/POS1718241B

Abstract

Brz rast digitalnih tehnologija i interneta je donio trendove u marketingu koji podrazumijevaju promjene na gotovo dnevnoj bazi, i prilagođavanje kompanija i njihovih marketinških komunikacija na svim nivoima, kako u načinima interne, tako i eksterne komunikacije. Poseban uticaj na ove promjene imaju nove generacije, tzv. „milenijalci” (rođeni od osamdesetih do dvehiljaditih godina) koji pokazuju neke potpuno specifične osobine u odnosu na prethodnu, „generaciju iks” (ljudi rođeni šezdesetih i sedamdesetih). Kompanije koje uspiju da ih razumiju i prilagode se njihovim osobinama, uspješnije će ostvarivati svoje ciljeve, bilo da se radi o profitnim ili neprofitnim organizacijama. Upravo zbog toga, cilj ovog rada je da istakne osobine milnenijalaca kao potrošača koje imaju uticaja na kreiranje i realizaciju marketinških aktivnosti u kompanijama. U radu su korišteni rezultati istraživanja koji su dobijeni metodama analize sekundarnih izvora, te primarnih izvora kroz tehnike anketiranja i semnatičkog diferencijala.

Published

2018-09-04