INFORMACIJE I ZNANJE KAO KLJUČNI RESURSI ZA POTREBE INTERAKTIVNOG UČENJA

Authors

  • Miodrag Brzaković
  • Duška Straživuk

DOI:

https://doi.org/10.7251/PMG0115084B

Abstract

Osnovni cilj ovog rada je da se sagleda mesto i značaj informacija i znanja kao ključnih resursa za potrebe obezbeđenja interaktivnog učenja u nastavnom procesu. Imajući u vidu da tradicionalna nastava sve više ustupa mesto interaktivnoj, a u cilju prevazilaženja da učesnik u nastavi bude samo pasivni objekat. Od interaktivnog pristupa se očekuje da obezbedi pronalaženje novih rešenja, kritički stav prema iznesenim stavovima i da pronalazi puteve za nova rešenja. Ovo zahteva da se kod dizajniranja i planiranja nastave obezbede uslovi da se razmotri niz faktora koje opredeljuju koje aktivnosti bi trebalo uključiti u sam proces nastave.

Published

2016-03-30

Issue

Section

Чланци