KONFERENCIJA ZA NOVINARE KAO SPECIJALNI DOGAĐAJ

Authors

  • Ljubomir Zuber
  • Zlatko Božičević

DOI:

https://doi.org/10.7251/PMG0115089Z

Abstract

Da bi događaj bio adekvatno promovisan u javnosti nezaobilazna je podrška medija i za nju je potrebno obezbijediti odgovarajuće uslove. Najotvorenijim metodom promocije može se smatrati konferencija za novinare jer se istovremeno daju informacije i može se čuti povratna reakcija novinara kao predstavnika javnosti i odgovoriti na njihova pitanja koja često obuhvataju i teme koje odstupaju od prvobitno planiranih za konferenciju. Takve teme ne treba odbacivati pod izgovorom da „to nije na dnevnom redu“ već im treba prići sa posebnom pažnjom i upravo na takvim neplaniranim i često „teškim“ i provokativnim pitanjima pokušati ojačati sopstveni imidž ili imidž organizacije u cjelini. Zbog toga je priprema za konferenciju veoma važna posebno u segmentu pažljivog odabira predstavnika organizacije na konferenciji za novinare. Svjedoci smo brojnih neupućenih i nekompetentnih sagovornika koji ne/svjesno narušavaju imidž organizacije pa i na „običnim“, trivijalnim temama ili pitanjima novinara.

Published

2016-03-30

Issue

Section

Чланци