Korištenje kvalitetnih obrazovnih pristupa za primenu novih veština

Authors

  • Bojan Macuh

DOI:

https://doi.org/10.7251/SOCSR1510005M

Abstract

Mogu se svi zainteresovani uključiti u proces obrazovanja, ali pristupi
i metode svakog pojedinca zavise od prirode njegovog posla,
potreba, mogućnosti i sposobnosti. Primarna socijalizacija ima
uticaj na to koliko je sposobnosti i znanja čovek stekao da bi kroz
dalji život mogao neprekidno da ih nadograđuje i ažurira. Ovde
ćemo sprovesti istraživanje metodom ankete i statističkom obradom
podataka prikupljenih u okviru rukovodećeg osoblja iz obrazovnih
organizacija.
Nova saznanja pojedincu mogu biti obezbeđena kroz Delorsova
četiri stuba obrazovanja:
- Naučite da biste znali;
- Naučite da biste mogli da znanje unapređujete;
- Naučite da znate kako da živite u zajednici i među drugima;
- Učite da biste postojali.
Mi se edukujemo tokom celog našeg života. U zavisnosti od naše
sposobnosti, podrške za osnovno i srednje međuzavisnosti životne
sredine, finansijske sposobnosti, će, Elan i treba da unapredimo
svoja ukupna znanja, kao i ona koja nam se javljaju kao potreba
na radnom mestu. Doživotno učenje ne poznaje starosne granice,
već je i dalje samo težnja da se nauči nešto novo, drugačije.
Društvo, na osnovu doživotnog učenja, može da obezbedi bolju
budućnost i bolji kvalitet života.

Published

2017-11-13