ФОРМИРАЊЕ ПОЈМА БРОЈА ОД 1 ДО 10 У УЧЕЊУ МАТЕМАТИКЕ У ПРЕДКОЛСКОМ УЗРАСТУ

Authors

  • Предраг Ковачевић Nezavisni univerzitet Banja Luka

DOI:

https://doi.org/10.7251/SVR1409235K

Abstract

У раду се посматра основни методски поступци прилком
формирања од појма скупа до појма броја од 1 до 10. Да би дијете стекло почетно
математичо образовање, средина која га окружује мора бити обликована тако да
га стално подстиче на даља сазнања. Што је дјеловање на чула интензивније и
што је дијете активније, ефекат ће бити снажнији. Математички појмови настају
као резултат повезивања чулних података и њихове мисаоне садржине. Дијете
организовано учи, односно формира математичкe појмовe, а преко тог процеса
развијају се способности и личност дјетета. Процес формирања математичких
појмова не може бити преношење знања или поучавање, већ процес активног
усвајања знања и процес сталног развоја сазнајних способности.

Downloads

Published

2023-06-16

Issue

Section

Чланци