ОД ПОЧЕТНОГ РАЗВОЈА ФАРМАЦИЈЕ ДО ФАРМАЦЕУТСКИХ БРЕНДОВА
DOI:
https://doi.org/10.7251/SVR1511220TAbstract
Фармацеутски сектор представља капитално - интензивну
грану индустрије. Дакле, у фармацеутски сектор на глобалном нивоу улажу се
енормни капитални износи и исти запошљава висок проценат кадрова. Глобални
фармацеутски брендови евидентирају сталну стопу раста тржишта фарма-
цеутских производа. Имајући у виду значај фармације и фармацеутских брендова
у економском и социјалном смислу, одатле сеже предмет изучавања овог рада. У
раду ће се анализирати значајне категорије везане првенствено за фармацеутске
брендове, допринос појединачних истраживача у различитим културама развоју
фармације, хронолошким редослиједом оснивање првих апотека на различитим
тржиштима, затим актуелни економски показатељи десет најпознатијих и
највриједнијих глобалних брендова.