ZNAČAJ EMOCIJA U ODLUČIVANJU U EKONOMIJI I BIZNISU

Authors

  • Savo Stupar Ekonomski fakultet, Univerzitet u Sarajevu, BiH
  • Elvir Šahić Ekonomski fakultet, Univerzitet u Sarajevu, BiH

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZREFIS1307343S

Abstract

U posljednje vrijeme sve se više pažnje posvećuje uključivanju emocionalnih znanja u analizu procesa razmišljanja pri donošenju ekonomskih poslovnih odluka. Cilj ovog rada je da uz pomoć dostupne literature iz različitih naučnih disciplina, koje tretiraju različite aspekte uticaja emocija na odlučivanje pokuša pronaći novi kvalitet, odnosno novo znanje u navedenoj oblasti, koje će pomoći akterima da efikasnije i efektivnije donose odluke. U radu smo koristili komparativna metodu, da bismo upoređivali sličnosti i razlike te prednosti i nedostatke ranijih modela odlučivanja, koje nisu uključivale emocionalne komponente sa novim modelom koji uključuje navedene komponente.

Published

2013-06-01