ЗНАЧАЈ САКУПЉАЊА БИЉАКА И ИЗРАДЕ ХЕРБАРИЈУМА У НАСТАВИ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА

Authors

  • Јелена Тубић Педагошки факултет Бијељина

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK2217051T

Abstract

Садржаји наставног предмета природа и друштво пружају велику могућност за примјену у свакодневном животу. Да би се то остварило неопходно је да учитељ најприје упозна ученике са теоријским садржајима, а затим да им на конкретним примјерима, у непосредној околини, то и покаже. Изучавајући садржаје о биљка- ма и организовањем наставе на отвореном, пружа се могућност уче- ницима да боље упознају сваку биљку. Том приликом ученици уочавају, посматрају, сакупљају биљне врсте, боље се упознају са позитивним и корисним својствима која посједују одређене биљке, те учествују у изради хербаријума. Сакупљањем биљака и израдом хербаријума кроз наставу природе и друштва ученици ће моћи да примијене сте- чена знања о датим биљкама и том приликом осигурају квалитет стечених знања. Циљ овог рада јесте да се увиди колики је значај у оспособљавању ученика за процес сакупљања биљака и израде херба- ријума у настави природе и друштва, али и примјени тог наставног средства у наставном процесу.

Downloads

Published

2023-09-14