МОДЕЛОВАЊЕ РАДА СА ДАРОВИТИМ УЧЕНИЦИМА

Authors

  • Сања Милић
  • Дубравка Колунџић
  • Владо Симеуновић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1401008M

Abstract

С обзиром на то да се у школском систему јавља јасна потреба
за образовањем даровитих ученика према посебним програмима, као и за давањем
практичних упутстава која би могла да пруже помоћ заинтересованом наставном
особљу да развију програм у својим школама, у раду су се настојале утврдити врсте и
структуре подстицаја који се обликују за даровиту дјецу у школској средини, те се на
основу утврђеног стања предложити дидактичко-методички модели који се могу
успјешно имплементирати у васпитно-образовни систем Републике Српске.
Питања у раду директно се односе на систематску идентификацију даровите
дјеце, тимски приступ раду са даровитим ученицима, израду посебних програма за рад са
даровитим, моделовање наставе са даровитим ученицима, афирмацију даровитости
и даровитих ученика у свим сегментима друштва.

Published

2018-12-28