ПРЕГЛЕД И АНАЛИЗА ПОТРЕБА, ИНТЕРЕСОВАЊА И ПРИЈЕДЛОГА СТУДЕНАТА У ВЕЗИ СА НАСТАВОМ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИ НА ПЕДАГОШКОМ ФАКУЛТЕТУ У БИЈЕЉИНИ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1401009PAbstract
Наставници енглеског језика на већини факултета на нашим
просторима, укључујући и Педагошки факултет у Бијељини, и даље у највећој мјери
користе граматичко-преводни метод. Студенти су, углавном, незаинтересовани,
често недисциплиновани, а чак и послије неколико година учења страног језика
показују низак ниво лингвистичке и комуникативне компетентности. Кренуло се од
претпоставке да технике које поред интелектуалног укључују и емоционални садржај
могу допринијети повећању мотивације и ријешити проблем дисциплине. Да би учење
страног језика имало ефикасније резултате, предлаже се осмишљавање наставних
програма који су у складу са жељама, потребама и интересовањима студената.
Овај рад прави преглед и анализу тих потреба и интересовања, а ставови и
приједлози које су изнијели студенти могу користити као смјернице за осавремењавање
универзитетске наставе енглеског језика.