ПРОБЛЕМИ ИНИЦИЈАЛНОГ ОБРАЗОВАЊА НАСТАВНИКА ГЕОГРАФИЈЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1401015GAbstract
У раду се анализирају проблеми везани за иницијално
(додипломско) образовање наставника географије у Републици Српској и Босни и
Херцеговини, који су се јавили као посљедица реформских промјена у високом
образовању. Такође, анализирају се планови и програми студијских програма
наставног смјера географије у Босни и Херцеговини. Будући наставници географије
треба да, поред стручних географских знања, стекну и педагошко-психолошка и
дидактичко-методичка знања у складу са европским стандардима како би били
оспособљени за квалитетан рад у процесу наставе. У току иницијалног образовања
наставника географије посебну пажњу треба посветити дидактичко-методичкој
пракси. Из наставних планова видљиво је да то најчешће није случај, јер је број часова
из ове групе предмета недовољан.