ДИКТОГЛОС МЕТОДА У НАСТАВИ СТРАНИХ ЈЕЗИКА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1402009CAbstract
У данашње време наставници енглеског језика имају на
располагању обиље материјала за рад у учионици, од мноштва квалитетних
уџбеника, преко разноврсног додатног материјала, до могућности примене
информационо-комуникационих технологија у настави. Већина средстава садржи
занимљива вежбања која се заснивају на комуникативном и интерактивном
приступу у учењу страног језика, а која за циљ имају пре свега развијање основних
вештина слушања, читања, писања и говора, унапређење флуентности у говору, као
и обезбеђивање контекста за примену граматичких структура, функционалних
јединица и вокабулара. Опште је мишљење да не постоји један једини најбољи
метод наставе и учења. Успешан наставник неће ограничити себе на само један
једини метод, већ ће истраживати и користити многобројне могућности које има
пред собом, како би на оптималан начин задовољио интересовања и потребе својих
ученика. У овом раду детаљно је описана техника диктоглоса и разматране су
предности које ова техника донооси са собом, са циљем да се допринесе побољшању
квалитета наставе.