ДОПРИНОСИ ЛИ УНИВЕРЗИТЕТСКА НАСТАВА АКТУАЛИЗАЦИЈИ СЕЛФА СТУДЕНАТА?

Authors

  • Слађана Миљеновић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1402010M

Abstract

Савремена настава заснована је на идеји да се образовни процес
усредсреди на сваког појединца као индивидуу и помогне му да на најбољи могући
начин открије и развија сопствене квалитете. Рад је посвећен истраживању
актуализације селфа код студената прве и завршне године на Педагошком
факултету у Бијељини и полази од претпоставке да се код ових група студената
уочавају разлике у актуализованом селфу. Утврдђивањем разлика хтјели смо уочити
колико су студенти кроз високошколско образовање успјели актуализовати селф,
односно изградити себе као личности, а самим тим и остварити услове за развијање
компетенција које су потребне за позив учитеља и васпитача. Инструмент који се
користи у истраживању посебно је конструисан баш за њега, и инспирисан је
Масловљевом теоријом о актуализацији селфа.

Published

2019-01-03