ИНФОРМАЦИОНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ У СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ И САМООБРАЗОВАЊУ НАСТАВНИКА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NS1502053AAbstract
У овом раду представљени су резултати истраживања о
примјени информационих технологија у стручном усавршавању и
самообразовању наставника у основним школама. Циљ истраживања је био
да се испита примјена информационих технологија у процесу стручног
усавршавања и самообразовања, као и да ли постоји разлика у примјени ових
технологија у наведене сврхе у оквиру одређених социјално-статусних
обиљежја наставника. Аутор је за потребе рада конструисао властите
инструменте, на основу којих је, путем анкетирања заснованог на
добровољној основи, од случајно бираних јединица узорка, прикупио податке
које је обрадио статистичким методама у складу са задовољавањем
претпоставки о њиховој примјени. Резултати истраживања су показали да
наставници понекада примјењују информационе технологије у наведене
сврхе. Такође, резултати истраживања су показали да у оквиру неких од
испитиваних социјално-статусних обиљежја наставника постоје
статистички значајне разлике у погледу примјене наведених технологија у
датом образовном контексту.