ИСТРАЖИВАЊЕ О ПОВЕЗАНОСТИ ИНТЕРАКТИВНОГ УЧЕЊА И КВАЛИТЕТА ЗНАЊА У НАСТАВИ МАТЕМАТИКЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NS1502083ZAbstract
Ово истраживање је спроведено на 161 ученику из
Гимназије у Читлуку и Гимназије у Љубушком. Ученици су били подијељени у
двије групе, експерименталну (Гимназија у Читлуку) и контролну (Гимназија
у Љубушком). Ученици Гимназије у Читлуку радили су по интерактивним
методама, а ученици Гимназије у Љубушком по традиционалној настави.
Спроведена су два испитивања, иницијално и финално. Контролна група није
напредовала између иницијалног и финалног тестирања, што показује и χ2 =
0,911. Експериментална група је знатно напредовала између та два мјерења,
χ2 =31,603. Видљива је и значајна разлика у резултатима теста између
експерименталне и контролне групе, што показује и χ2 = 30,78 .Значи да овај
резултат није случајан, него је резултат интерактивног рада ученика
Гимназије Читлук.