СТВАРАЊЕ ЕКОЛОШКЕ СВИЈЕСТИ КОД ДЈЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NS1502104TAbstract
У жељи да побољша сопствени квалитет живота
човјек је себично и немарно користио природне ресурсе, што је резултирало
рушењем равнотеже у природи и стварањем низа проблема који,
парадоксално, сада угрожавају квалитет живота за који се толико борио.
Да би се постигао одговарајући ниво еколошке свијести, знања и понашања
са едукацијом је потребно почети од најранијег узраста. У процесу
формирања еколошке свијести и еколошке културе најважнију улогу има
систем образовања, чији је један од важнијих васпитно-образовних циљева
васпитање и образовање у области екологије. Са едукацијом је потребно
почети још од предшколског узраста имајући у виду развојне, психо-
социјалне, моралне и когнитивне карактеристике предшколске дјеце.