ШКОЛСКО ЗАКОНОДАВСТВО КАО ОСНОВА ЗА ИНОВИРАЊЕ НАСТАВНОГ ПРОЦЕСА У РАДУ СА ДАРОВИТИМ УЧЕНИЦИМА

Authors

  • Сања Милић
  • Владо Симеуновић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1602009M

Abstract

У посљедње вријеме у оквирима образовне дјелатност велика пажња
посвећује се дефинисању и усвајању образовних стандарда и критеријума са тежњом да
се циљеви и задаци наставе преведу на конкретан језик који ће што прецизније описати
успјех ученика. У самом процесу креирања смјерница и упутстaва, формулисања
очекиваних исхода, осмишљавања инструмента за мјерење школског постигнућа, скоро
да се у потпуности запоставља један од кључних чинилаца не само образовног него и
друштвеног развоја – даровитост и креативност.

Published

2019-03-05