АНАЛИЗА ЗАСТУПЉЕНОСТИ НАРОДНИХ ПЈЕСАМА У НАСТАВНОМ ПЛАНУ И ПРОГРАМУ ЗА ОСНОВНУ ШКОЛУ У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ ЗА ПРЕДМЕТ МУЗИЧКА КУЛТУРА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1602175SAbstract
Већ одавно је извјестан позитиван утицај музике на развој индивидуе
у сваком смислу, те предмет Музичка култура заузима битно мјесто у образовном
процесу, нарочито у његовим почетним етапама. Квалитетна реализација наставе на
овом предмету зависи од много фактора, а то су, прије свега, компетенције
учитеља/наставника у овој области, односно квалитетна реализација садржаја
предвиђених наставним планом и програмом у оквиру овог предмета. У раду су бавимо
анализом Наставног плана и програма за основно образовање у Републици Српској за
предмет Музичка култура. Како је исувише амбициозно у раду типа овога бавити се
комплетном анализом Наставног плана и програма, свој научни фокус смо усмјерили на
фреквенетност народних пјесама у истом. Поред анализе фреквентности у раду смо
посветили један дио анализирању броја часова предвиђених за извођење наставе на овом
предмету.