ОБРАДА МАТЕМАТИЧКИХ САДРЖАЈА У МЛАЂИМ РАЗРЕДИМА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ МОДЕЛОВАЊЕМ РЕАЛНИХ СИТУАЦИЈА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1701038BAbstract
Математичко моделовање почиње да заузима све значајније место у
настави математике, тако да је веома корисно да се са учењем математике кроз реалне
ситуације почне већ у раном узрасту ученика. У том контексту, у раду се описује
примена математичког моделовања у млађим разредима основне школе у функцији
активне употребе и разумевања математике у свакодневном животу.
У првом делу се даје теоријска подлога и разматра начин примене математичког
моделовања у усвајању математичких појмова, правила и решавању животних проблема
који имају математичку основу. У другом делу се наводи практични пример моделовања
реалних ситуација у функцији учења математике у настави базичног циклуса.