СТАВОВИ И МИШЉЕЊА УЧЕНИКА О СОФТВЕРСКОМ ОБЛИКУ ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈЕ У НАСТАВИ ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ

Authors

  • Драгана Радивојевић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1701130R

Abstract

Ово истраживање је било саставни дио већег емпиријског
истраживања којe је обухватао дидактички експеримент са паралелним групама, а у
коме је потврђена ефикасност софтверског облика индивидуализације. У складу с тим,
циљ овог истраживања се односио на анализу ставова и мишљења ученика (корисника
софтверског облика индивидуализације) о примијењеном моделу учења и ефектима таквог
начина рада у настави познавања природе.
Истраживањем је обухваћено 125 ученика петог разреда, примијењена је
дескриптивна метода и техника анкетирања. Подаци су обрађени статистичким
поступцима и приказани текстуалним и графичким путем.
Добијени резултати су афирмисали позитивна очекивања и спремност ученика да
примијењени софтверски облик индивидуализације прихвате као ефикасан модел учења.

Published

2019-03-05